Now I’m picking up the pieces to put my heart back together.

Har precis tvättat ansiktet & nu sitter jag här med hårinpackning i håret. Åh, mitt ansikte är så leeeeeent, har precis tvättat av ansiktsmasken. vilket resultat! Känner verkligen skillnad. Gjorde min egen ansiktsmask :) & det funkar verkligen.

Här är receptet :

1 ägg ( endast äggula )
1 sked olivolja
& några citrondroppar.

Mitt nya mål är att få min hy som den här damens (:

Funkar även som hårinpackning, men då behövs det fler ägg. Beroende på hur tjockt hår man har.

Dagen spenderades på stan. Har köpt två par skitläckra skor idag, ska försöka ta kort på dom så ni får se :) 

Nu ska jag gå in & duscha. Sen ska jag kolla på Rysh Hour 2. Älskar den filmen, hur rolig som helst. & jag bara älskar Jackie Chan. He's the man. Han är fan bäst.

Vad ska ni göra mina vänner?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0